Pirkimo-pardavimo el. prekyvietėje taisyklės

PIRKIMO-PARDAVIMO EL. PREKYVIETĖJE TAISYKLĖS 

1. BENDROSIOS NUOSTATOS

1.1. Taisyklės nustato Pirkėjo, Pardavėjo teises bei pareigas, Prekių ir (ar) Paslaugų įsigijimo, apmokėjimo už jas sąlygas, Prekių pristatymo ir grąžinimo tvarką bei kitas su Prekių ir (ar) Paslaugų pirkimu El. prekyvietėje susijusias nuostatas.

1.2. Šios Taisyklės taikomos, kai Pirkėjas lankosi ir (ar) įsigyja El. prekyvietėje Pardavėjo siūlomas Prekes ir (ar) Paslaugas. Taisyklės kartu su Užsakymu laikomos teisiškai įpareigojančiu Pardavėjo ir Pirkėjo susitarimu.

1.3. Pažymėdamas savo sutikimą su Taisyklėmis (pažymėdamas varnelę prie teiginio „Susipažinau su Pirkimo – pardavimo El. prekyvietėje taisyklėmis ir su jomis sutinku"), Pirkėjas patvirtina, kad išsamiai perskaitė Taisykles, sutinka su jose išdėstytomis nuostatomis ir įsipareigoja jų laikytis lankydamasis El. prekyvietėje ir (ar) pirkdamas Prekes ir (ar) Paslaugas.

1.4. Lankydamasis El. prekyvietėje ir (ar) pirkdamas Prekes ir (ar) Paslaugas, Pirkėjas taip pat patvirtina, kad perskaitė ir susipažino su Privatumo politika, pažymėdamas atitinkamą varnelę.

1.5. Jei Pirkėjas nesutinka su Taisyklėmis, jis turėtų nesilankyti El. prekyvietėje ir (ar) neįsigyti Prekių ir (ar) Paslaugų. Negalima situacija, kai Pirkėjas sutinka su šiomis Taisyklėmis iš dalies.

1.6. Pirkėjo galimybė naudotis El. prekyviete ir (ar) Pirkėjo registracija gali būti panaikinta ar apribota be atskiro įspėjimo, jei nustatomas galimas šių Taisyklių pažeidimas. Pirkėjas apie tai informuojamas per protingą terminą  Paskyroje nurodytu el. pašto adresu.

1.7. Pirkėjo asmens duomenys tvarkomi tik šių Taisyklių, Privatumo politikos ir taikytinų teisės aktų nustatyta tvarka.

1.8. El. prekyvietės veikla bet kuriuo metu be atskiro įspėjimo gali būti apribota, sustabdyta arba nutraukta. Tokiu atveju, visi priimti ir patvirtinti Užsakymai užbaigiami vykdyti, o nauji Užsakymai nėra priimami.

2. TAISYKLĖSE NAUDOJAMOS SĄVOKOS

2.1. Administratorius - Žemės ūkio agentūra prie Žemės ūkio ministerijos, registruotos buveinės adresas Gedimino pr. 19, 01103 Vilnius, Lietuva, el. pašto adresas info@zua.lt, tel. +370 616 46910, biudžetinės įstaigos kodas 304894892, PVM mokėtojo kodas LT100011866612, duomenys kaupiami ir saugomi Juridinių asmenų registre;

2.2. Atsiliepimas - Pirkėjo, įsigijusio Prekę ir (ar) Paslaugą El. prekyvietėje pateikta nuomonė apie Prekę ir (ar) Paslaugą;

2.3. El. prekyvietė - Administratoriaus valdoma interneto svetainė, esanti adresu https://kaimasinamus.lt, kurioje Pardavėjai gali siūlyti savo Prekes ir (ar) Paslaugas Pirkėjams, o Pirkėjai – įsigyti siūlomas Prekes ir (ar) Paslaugas iš skirtingų Pardavėjų. Administratorius suteikia techninę ir administracinę aplinką vykti prekybai tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, tačiau pats nėra Prekių ir (ar) Paslaugų savininkas, tiekėjas ar pardavėjas. El. prekyvietė yra socialinio – ekonominio pobūdžio interneto svetainė, suteikianti galimybę padėti smulkiems augintojams, gamintojams ir perdirbėjams vykdyti prekybą internete, orientuotą į vartotojus, perkančius prekes ir paslaugas asmeniniams, šeimos, namų ūkio poreikiams tenkinti bei plačiajai visuomenei, siekiančiai įsigyti vietinės kilmės produktus bei paslaugas;

2.4. Paskyra - Pirkėjo registracijos El. prekyvietėje rezultatas, kai sukuriama asmeninė paskyra, kurioje saugomi Pirkėjo duomenys;

2.5. Paslaugos - Pardavėjo El. prekyvietėje siūlomos įsigyti jo teikiamos paslaugos. Konkrečių Paslaugų konkretus Pardavėjas yra nurodomas Paslaugų aprašyme;

2.6. Pardavėjas - fizinis asmuo (verslininkas) arba juridinis asmuo, kurio Prekes ir (ar) Paslaugas įsigyja Pirkėjas El. prekyvietėje. Tik Pardavėjas yra atsakingas už tinkamą Sutarties įvykdymą Pirkėjo atžvilgiu, t. y. Administratorius tik suteikia techninę ir administracinę aplinką vykti prekybai tarp Pirkėjo ir Pardavėjo. Visi El. prekyvietėje savo Prekes ir (ar) Paslaugas parduodantys Pardavėjai yra verslininkai;

2.7. Pirkėjas - fizinis ar juridinis asmuo, kuris El. prekyvietėje įsigyja Pardavėjo siūlomas Prekes ir (ar) Paslaugas. Pirkėju laikomas tik tas fizinis ar juridinis asmuo, kuris turi teisę taikytinų teisės aktų nustatyta tvarka įsigyti Prekes ir (ar) Paslaugas. Alkoholinius gėrimus turi teisę įsigyti tik blaivūs ne jaunesni nei 20 (dvidešimties) metų asmenys;

2.8. Prekė - materialus daiktas, kurį Pirkėjas iš Pardavėjo gali įsigyti El. prekyvietėje Taisyklių nustatyta tvarka ir sąlygomis. Konkrečios Prekės konkretus Pardavėjas yra nurodomas Prekių aprašyme;

2.9. Privatumo politika - Administratoriaus parengtas dokumentas, kuriame nurodoma, kaip yra tvarkomi Pirkėjų (Pirkėjų atstovų) ir Pardavėjų (Pardavėjų atstovų) pateikti asmens duomenys. Privatumo politika pateikiama https://kaimasinamus.lt/turinys/9-privatumo-politika.

2.10. Sutartis - tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta nuotolinė Prekių pirkimo – pardavimo ir (ar) Paslaugų teikimo sutartis, kurią sudaro Užsakymas ir šios Taisyklės;

2.11. Šalys - Pardavėjas ir Pirkėjas kartu;

2.12. Šalis - Pardavėjas ar Pirkėjas atskirai;

2.13. Taisyklės - šios Pirkimo – pardavimo El. prekyvietėje taisyklės;

2.14. Trečioji šalis - bet kuris fizinis ar juridinis asmuo, kuris nėra Šalis ar Administratorius;

2.15. Užsakymas - Pirkėjo pasirinktų įsigyti Prekių ir (ar) Paslaugų sąrašas, kuris pateikiamas Pardavėjui elektroniniu būdu.

3. PIRKĖJO TEISĖS IR PAREIGOS

3.1. Pirkėjas turi teisę:

3.1.1. lankytis El. prekyvietėje ir įsigyti Prekes ir (ar) Paslaugas vadovaudamasis šiomis Taisyklėmis, Privatumo politika, kita El. prekyvietėje skelbiama informacija ir taikytinais teisės aktais;

3.1.2. iš Pardavėjo gauti teisės aktų nustatyta tvarka jam būtiną, teisingą, išsamią ir neklaidinamą informaciją apie parduodamas Prekes ir (ar) Paslaugas;

3.1.3. kitas Taisyklėse ir (ar) taikytinuose teisės aktuose numatytas teises.

3.2. Pirkėjas įsipareigoja:

3.2.1. sąžiningai, nepažeisdamas Taisyklių ir taikytinų teisės aktų, lankytis El. prekyvietėje ir (ar) įsigyti Prekes ir (ar) Paslaugas;

3.2.2. teikiant Užsakymus, pateikti tik teisingus duomenis;

3.2.3. nesinaudoti El. prekyviete jokiais būdais ir (ar) tikslais, kurie yra neteisėti arba draudžiami šiomis Taisyklėmis ar galėtų padaryti žalos Administratoriui ir (ar) Pardavėjui, ir (ar) Trečiosioms šalims;

3.2.4. sumokėti už užsakytas Prekes ir (ar) Paslaugas vadovaujantis šiomis Taisyklėmis;

3.2.5. priimti pristatytas Prekes vadovaujantis šiomis Taisyklėmis;

3.2.6. nepažeisti autorių teisių, prekių ženklų ir (ar) kitų intelektinės nuosavybės teisių, kurios priklauso Administratoriui ar Pardavėjui, ar Trečiosioms šalims;

3.2.7. nesiimti jokių veiksmų, kuriais siekiama pasisavinti Administratoriui ir (ar) Pardavėjui ir (ar) Trečiosioms šalims priklausančią informaciją ar duomenis arba paveikti El. prekyvietės veikimą ir technines funkcijas;

3.2.8. nesiimti bet kokių veiksmų, kurie nepagrįstai ar neproporcingai apkrauna El. prekyvietės veikimą;

3.2.9. nenaudoti bet kokių įrenginių, programinės įrangos ar procedūrų, kuriomis būtų trukdoma ar bandoma trukdyti tinkamam El. prekyvietės veikimui;

3.2.10. nesiimti bet kokių veiksmų, kurie pažeidžia arba kelia grėsmę El. prekyvietės saugumui;

3.2.11. laikytis kitų šiose Taisyklėse bei taikytinuose teisės aktuose numatytų pareigų.

4. PARDAVĖJO TEISĖS IR PAREIGOS

4.1. Pardavėjas turi teisę:

4.1.1. parduoti Prekes ir (ar) Paslaugas El. prekyvietėje, vadovaujantis šiomis Taisyklėmis bei Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka;

4.1.2. iškilus neaiškumams dėl Užsakyme pateiktos informacijos, susisiekti su Pirkėju Užsakyme nurodytais kontaktais;

4.1.3. nevykdyti Užsakymo, jeigu pagrįstai įtariama, jog Pirkėjas pažeidžia Taisyklėse numatytus įsipareigojimus;

4.1.4. riboti didmeninio pirkimo požymių turinčius Prekių pirkimus, t. y. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti ir/ar vykdyti Užsakymą (-us), kai Pirkėjas užsako mažmeninėje prekyboje neįprastai didelius Prekių kiekius, neatsižvelgiant į tai, ar Prekės užsakomos vienu ar keletu per sąlyginai trumpą laiką pateikiamų Užsakymų, arba Užsakymas turi kitų didmeninio pirkimo požymių;

4.1.5. rengti ir vykdyti įvairias akcijas, pavyzdžiui, prekių kainos sumažinimus, rinkinių formavimus ir pan.

4.1.6. kitas Taisyklėse ir (ar) taikytinuose teisės aktuose numatytas teises.

4.2. Pardavėjas įsipareigoja:

4.2.1. El. prekyvietėje parduoti Prekes ir (ar) Paslaugas, kurios atitinka savybes, nurodytas jų aprašymuose, pateiktuose El. prekyvietėje, šiose Taisyklėse ir (ar) taikytinuose teisės aktuose);

4.2.2. neparduoti ir (ar) nepristatyti Prekių, kurios iš naujo perženklintos, perfasuotos (perpakuotos) ar kitaip apdorotos siekiant pratęsti jų tinkamumo naudoti terminą. Pardavėjas neatsako už Prekių saugą ir tinkamumą naudoti pagal paskirtį (prekės savybes) suėjus Prekės tinkamumo naudoti terminui;

4.2.3. teisės aktų nustatyta tvarka atlyginti Pirkėjo nuostolius, jeigu jie turėti dėl to, kad Pirkėjas įsigijo netinkamos kokybės Prekes ir (ar) Paslaugas, Pirkėjui nebuvo pateikta teisės aktuose nustatyta informacija apie Prekes ir (ar) Paslaugas arba ji buvo klaidinama;

4.2.4. sužinojęs, kad parduodamos Prekės yra nesaugios, nedelsdamas nutraukti prekybą šiomis prekėmis, informuoti apie tai Pirkėjus, vykdyti taikytinuose teisės aktuose nustatytas pareigas; 4.2.5. vykdyti pateiktus ir apmokėtus Užsakymus Taisyklėse nustatyta tvarka, išskyrus Taisyklėse ir (ar) taikytinuose teisės aktuose numatytas išimtis;

4.2.6. gerbti Pirkėjo privatumą ir tvarkyti jo asmens duomenis vadovaudamasis Taisyklėmis, Privatumo politika ir taikytinais teisės aktais;

4.2.7. laikytis kitų Taisyklėse bei taikytinuose teisės aktuose nustatytų įsipareigojimų.

5. PREKĖS IR PASLAUGOS

5.1. Pasiūlymai įsigyti Prekes ir (ar) Paslaugas bei nurodytos jų kainos galioja tol, kol jos yra matomos El. prekyvietėje.

5.2. Visa informacija apie Prekes ir (ar) Paslaugas, turimą jų kiekį, savybes bei papildomas išlaidas, jeigu tokių yra įsigyjant Prekes ir (ar) Paslaugas, yra nurodoma El. prekyvietėje pateikiamuose Prekių ir (ar) Paslaugų aprašymuose.

5.3. Atkreipiamas dėmesys į tai, jog Prekių atvaizdai, nuotraukos, įpakavimai, pateikiami El. prekyvietėje, yra iliustracinio pobūdžio ir jose nurodytos Prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus Prekių dydžio, formos ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamos programinės įrangos ypatybių. Pirkėjas visais atvejais turėtų vadovautis Prekės aprašymu, pateikiamu El. prekyvietėje.

5.4. Prekės ir (ar) Paslaugos El. prekyvietės paieškoje yra išdėstomos pagal jų įkėlimo į El. prekyvietę datą.

5.5. Prekės iki visiško jų apmokėjimo išlieka Pardavėjo nuosavybe.

6. PREKIŲ IR PASLAUGŲ KOKYBĖ

6.1. Pardavėjas įsipareigoja parduoti Pirkėjui saugias, kokybiškas, El. prekyvietėje pateiktus aprašymus atitinkančias Prekes ir (ar) Paslaugas.

6.2. Prekės, kurioms teisės aktai nustato tam tikrą tinkamumo naudoti terminą, turi būti parduodamos ir (ar) pristatomos taip, kad Pirkėjas turėtų realią galimybę jomis pasinaudoti iki minėto termino pabaigos.

6.3. Prekė nelaikoma turinti trūkumų, jeigu šie trūkumai atsirado ne dėl Pardavėjo ar Prekių gamintojo kaltės, įskaitant, bet neapsiribojant, jeigu trūkumai atsirado dėl Pirkėjo padaryto išorinio poveikio, mechaninio pažeidimo, naudojant Prekes ne pagal paskirtį, nesilaikant Prekių naudojimo instrukcijų, saugumo reikalavimų, ne taip, kaip ar yra įprasta praktikoje naudoti tokio pobūdžio prekes.

7. SUTARTIES SUDARYMAS

7.1. Pirkėjas gali įsigyti Prekes  ir (ar) Paslaugas užsiregistravęs El. prekyvietėje ir susikūręs Paskyrą.

7.2. Pirkėjo nurodytu elektroninio pašto adresu ir/ar telefono numeriu Pirkėjui gali būti siunčiami informacinio pobūdžio pranešimai, reikalingi Užsakymui įvykdyti.

7.3. Pirkėjas atsako už tai, kad Užsakymui pateikti duomenys būtų tikslūs, teisingi ir išsamūs.

7.4. Pirkėjas už Prekes ir (ar) Paslaugas sumoka Taisyklių 10 skyriuje nustatyta tvarka.

7.5. Pirkėjui pasirinkus Prekes ir atlikus visus Prekių užsakymo veiksmus, o Pardavėjui patvirtinus Užsakymą, laikoma, kad tarp Pirkėjo ir Pardavėjo buvo sudaryta Sutartis.

7.6. Pirkėjas, Taisyklių nurodyta tvarka patvirtindamas Taisykles (sutikdamas su jomis), sutinka, jog išimtinais atvejais, esant objektyvioms aplinkybėms, Pardavėjas gali nevykdyti Užsakymo arba atšaukti ir anuliuoti patvirtintą Užsakymą, grąžindamas Pirkėjui visas už Prekes ir (ar) Paslaugas sumokėtas sumas, jei dėl, įskaitant, bet neapsiribojant, techninės klaidos, kitų objektyvių priežasčių, nepriklausančių nuo Pardavėjo, Pardavėjas negali įvykdyti Užsakymo arba Užsakymo įvykdymas užtruktų nepagrįstai ilgai. Pirkėjas nedelsiant informuojamas apie Užsakymo vykdymo nutraukimą arba Prekių pristatymo datos pakeitimą Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu. Jei Pirkėjas nesutinka su pakeista pristatymo data, Užsakymas atšaukiamas, o Pirkėjui grąžinama visa už Prekes ir (ar) Paslaugas sumokėta suma.

7.7. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, kai pagal Lietuvos Respublikos alkoholio kontrolės įstatymą prekę įsigyti leidžiama tik tam tikrus papildomus reikalavimus atitinkantiems asmenims (ne jaunesniems nei 20 (dvidešimt) metų, esantiems blaiviems), laikoma sudaryta, kai Prekių pristatymo metu patikrinama ir nustatoma, kad Pirkėjas ir (ar) kitas prekes Pirkėjo adresu atsiimantis asmuo turi teisę įsigyti užsakytas Prekes ir jas perduoda Pirkėjui.

8. PASKYRA

8.1. Pirkėjas turi teisę susikurti Paskyrą užsiregistruodamas El. prekyvietėje. Registracijos metu Pirkėjas turi nurodyti vardą ir pavardę, kitus duomenis, reikalingus Užsakymams vykdyti, ir susikurti slaptažodį.

8.2. Jei duomenys, kuriuos Pirkėjas pateikė registruodamas Paskyrą, pasikeičia, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti. Pardavėjas ir Administratorius jokiu atveju neatsako už žalą, padarytą Pirkėjui ir/ar Trečiosioms šalims dėl to, kad Pirkėjas pateikė neteisingus ir/ar neišsamius asmens duomenis arba nepakeitė ir neatnaujino duomenų, jiems pasikeitus.

8.3. Pirkėjas atsako už Paskyros slaptažodžio saugumą. Bet kokie veiksmai, atlikti Pirkėjo Paskyroje, Administratoriaus ir Pardavėjo bus laikomi Pirkėjo veiksmais. Administratorius ir Pardavėjas neatsako už bet kokius nuostolius ar žalą, atsiradusią dėl to, kad Pirkėjas nesilaikė šiame taisyklių skyriuje nustatytų Paskyros saugumo įsipareigojimų.

8.4. Pirkėjas įsipareigoja nedelsdamas informuoti Administratorių, jei sužino apie bet kokį neteisėtą naudojimąsi El. prekyviete ar neteisėtą prieigą prie Pirkėjo Paskyros.

8.5. Pirkėjas, norėdamas panaikinti savo Paskyrą, gali tai padaryti pats arba turi pranešti apie tai Administratoriaus Paskyroje nurodytu el. paštu.

8.6. Pirkėjo Paskyra panaikinama automatiškai, jei Pirkėjas neprisijungia 5 (penkis) metus nuo paskutinio prisijungimo.

8.7. Pirkėjas supranta ir sutinka, kad Pirkėjas neturi nuosavybės teisių į Paskyrą.

9. ATSISKAITYMAS

9.1. Pirkėjo Užsakymui taikoma kaina yra kaina, nurodyta Užsakymo pateikimo metu.

9.2. Prekių kaina, į ją įskaitant tuo metu galiojantį pridėtinės vertės mokesčio (PVM) tarifą ir kitus mokesčius, jei tokie yra taikomi, nurodomi eurais. Į El. prekyvietėje nurodytą Prekių kainą Prekių pristatymo išlaidos nėra įskaičiuotos. Prekių pristatymo išlaidos nurodomos, Pirkėjui Užsakymo pateikimo metu pasirinkus Prekių pristatymo būdą. Į Prekių kainą, nurodytą El. prekyvietėje, taip pat nėra įskaičiuotas 9 ct mokėjimų surinkimo ir pervedimo mokestis, mokamas mokėjimų surinkimo paslaugų teikėjui (atrinktam viešojo pirkimo būdu), Pirkėjui už Prekes ir (ar) Paslaugas atsiskaitant naudojantis elektronine bankininkyste.

9.3. Jei kitaip nenurodyta El. prekyvietėje prie konkrečios Prekės, Prekių pristatymo išlaidas apmoka Pirkėjas.

9.4. Pirkėjas už Prekes ir (ar) Paslaugas gali atsiskaityti:

9.4.1. naudojantis elektroninės bankininkystės paslauga (Paysera įmokų surinkimas);

9.4.2. mokėjimo pavedimu;

9.4.3. Perlo terminale.

9.5. Pardavėjas turi teisę nevykdyti Užsakymo ir (ar) jį atšaukti, jei mokėjimas už Prekes ir (ar) paslaugas buvo atmestas.

9.6. Pirkėjas, patvirtindamas Taisykles, sutinka, kad Prekių ir (ar) Paslaugų pirkimo dokumentai – PVM sąskaitos faktūros, jam būtų pateikiamos elektroniniu būdu – jo nurodytu elektroninio pašto adresu. PVM sąskaitose faktūrose nurodomos pasirinktos prekės, jų kiekis, suteikiamos nuolaidos, galutinė prekių kaina, įskaitant visus mokesčius, ir kiti buhalterinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų patvirtinti būtini pateikti duomenys.

9.7. Pirkėjui išsirinkus kelių skirtingų Pardavėjų Prekės ir (ar) Paslaugas, Pirkėjo prekių krepšelis gali būti išskaidomas į atskirus krepšelius pagal kiekvieną Pardavėją ir pagal tokius krepšelius formuojant atskirus Užsakymus. Tokio išskaidymo atveju konkrečiam Užsakymui tenkančių papildomų paslaugų (pvz., Prekių pristatymo, užnešimo ir pan.) kaina atitinkamai išskaidoma atskiriems Užsakymams, todėl gali skirtis nuo paslaugų kainos, nurodytos konkrečios Prekės ir (ar) Paslaugos aprašyme.

9.8. Administratorius neatsako už mokėjimų pavedimų pagal šį Taisyklių skyrių įvykdymą ir įskaitymą laiku į Pardavėjo sąskaitą.

10. PREKIŲ PRISTATYMAS

10.1. Pirkėjas, įsigydamas Prekes, pasirenka Prekių pristatymo būdą. Prekės gali būti pristatomos per siuntų savitarnos terminalus, per kurjerį arba atsiimamos paties Pirkėjo Pardavėjo nurodytoje vietoje. Galimas konkrečios Prekės pristatymo būdas ir konkretaus pristatymo kaina nurodoma Prekės aprašyme, pateiktame El. prekyvietėje.

10.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas ir visiškai apmokėtas Prekes per Prekių aprašyme, pateiktame El. prekyvietėje, nurodytą terminą, jeigu Pirkėjas nepasirinko Prekės atsiėmimo vietoje (jeigu tokia galimybė buvo nurodyta Prekės aprašyme, pateiktame El. prekyvietėje).

10.3. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.

10.4. Prekės gali būti pristatomos Lietuvos Respublikos teritorijoje ir kitose šalyse, jeigu tai nurodyta Prekių aprašyme, pateiktame El. prekyvietėje.

10.5. Pardavėjas, iškilus pagrįstiems neaiškumams dėl Užsakyme pateiktos informacijos, pavyzdžiui, Užsakyme pateikta akivaizdžiai klaidinga informacija, turi teisę susisiekti su Pirkėju Užsakyme nurodytais rekvizitais. Prekių pristatymo terminas tokiu atveju pradedamas skaičiuoti nuo susisiekimo su Pirkėju ir informacijos patikslinimo dienos. Pardavėjas turi teisę atšaukti Užsakymą, jeigu Pardavėjui nepavyksta susisiekti su Pirkėju per 24 (dvidešimt keturias) valandas po Užsakymo pateikimo arba jeigu Pirkėjas nepateikia Pardavėjui prašomos informacijos per 24 (dvidešimt keturias) valandas.

10.6. Pasirinkus Prekių pristatymą per kurjerių tarnybą, Pirkėjas įsipareigoja Prekes priimti pats ar Užsakyme nurodyti asmenį bei jo duomenis, kuris gali priimti Prekes. Priimant Prekes būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą). Jei Pirkėjas ar jo nurodytas asmuo negali priimti Prekių, o Prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamam asmeniui, jeigu Prekės buvo perduotos Prekių pristatymo vietoje esančiai Trečiajai šaliai.

10.7. Tuo atveju, jei Prekės turi būti pristatomos Užsakyme nurodytu bendruoju adresu, Pirkėjas sutinka, kad Prekės laikomos pristatytomis faktiškai jas pristačius minėtu nurodytu bendruoju adresu, net jei Prekes priima Trečioji šalis. Nuo Prekių pristatymo momento visa su Prekėmis susijusi rizika iš Pardavėjo pereina Pirkėjui, net jei Prekės buvo pristatytos Trečiajai šaliai (jas priėmus Užsakyme nurodytu bendruoju adresu).

10.8. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu Prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl force majeure aplinkybių.

10.9. Tuo atveju, jeigu Pirkėjas pats atsiima Prekes Pardavėjo nurodytoje vietoje, Pirkėjas iš karto privalo patikrinti Prekių būklę dėl vizualiai matomų jos trūkumų, pažeidimų.

10.10. Pasirinkus Prekių pristatymą per siuntų savitarnos terminalus,  atsiėmęs Prekes, Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę (ar nėra pažeista išorinė pakuotė), taip pat ar Prekės yra kokybiškos bei nepažeistos. Pastebėjęs bet kokius siuntos išorinės pakuotės ar Prekių pažeidimus ar trūkumus (siuntos išorinė pakuotė ar Prekės suglamžytos, šlapios ar kitaip išoriškai pažeistos) ir kito pobūdžio neatitikimus, Pirkėjas privalo apie tai nedelsiant informuoti Pardavėją.

10.11. Pasirinkus Prekių pristatymą per kurjerių tarnybą, Prekių pristatymo metu Pirkėjas ar kitas asmuo priimantis Prekes Taisyklėse nustatyta tvarka privalo kartu su Prekes pristatančiu asmeniu patikrinti Prekių siuntos būklę, Prekių komplektaciją. Pirkėjui pasirašius siuntos perdavimą – priėmimą žyminį dokumentą (pavyzdžiui, PVM sąskaitą -  faktūrą; važtaraštį ar kitą siuntos perdavimą žymintį dokumentą), laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista ir trūksta Prekių, Pirkėjas privalo apie tai pažymėti siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente, nepriimti Prekių bei, dalyvaujant Prekės siuntą pristatančiam asmeniui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui, neapžiūrėjus siuntos ir nustatyta tvarka nesurašius laisvos formos siuntos pažeidimo akto, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės dėl Prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai atsirado dėl pakuotės pažeidimų ir/ar Prekių komplektacijos trūkumų, t. y. pažeidimų, kurių atsiradimo pagrindas priskirtinas ne gamykliniam brokui.

10.12. Prekių atsitiktinio žuvimo ar jų sugedimo rizika pereina Pirkėjui nuo to momento, kai Prekės perduodamos Pirkėjui.

11. NEKOKYBIŠKŲ PREKIŲ KEITIMAS IR GRĄŽINIMAS

11.1. Jeigu Prekė neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjas taikytinų teisės aktų nustatyta tvarka turi teisę raštu reikalauti, kad būtų užtikrinta tinkama Prekės kokybė, proporcingai sumažinta Prekės kaina, arba vienašališkai nutraukti Sutartį. Šiuo atveju Pirkėjas privalo pateikti Pardavėjui rašytinį prašymą,  jame nurodant detalią Užsakymo informaciją: Užsakymo numeris, data, Prekė, kaina, pristatymo data, Prekės nuotrauką bei Prekės įsigijimą patvirtinantį dokumentą.

11.2. Kad būtų užtikrinta tinkama Prekės kokybė, Pirkėjas turi teisę pasirinkti raštu reikalauti Prekę pataisyti (remontuoti) arba reikalauti ją pakeisti, išskyrus atvejus, kai reikalavimo nebūtų įmanoma įvykdyti arba Pardavėjas dėl to patirtų neproporcingų išlaidų, palyginti su išlaidomis kitam reikalavimui įgyvendinti, atsižvelgiant į visas aplinkybes, įskaitant Prekės vertę, jeigu Prekė neturėtų trūkumų, Prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą, tai, ar kitokio reikalavimo taikymas nesukeltų nepatogumų Pirkėjui.

11.3. Pardavėjas turi teisę atsisakyti užtikrinti tinkamą Prekės kokybę, jeigu Prekės neįmanoma pataisyti ar pakeisti arba jeigu dėl to Pardavėjas patirtų neproporcingų išlaidų, atsižvelgiant į visas aplinkybes, įskaitant Prekės vertę, jeigu Prekė neturėtų trūkumų, Prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą.

11.4. Pirkėjas turi teisę raštu reikalauti proporcingai sumažinti Prekės kainą arba nutraukti Sutartį, jeigu:

11.4.1. Pardavėjas Prekės nepataisė ar nepakeitė arba Prekės pataisymas ar pakeitimas neatitinka Taisyklėse ar taikytinuose teisės aktuose nustatytų reikalavimų, arba Pardavėjas, vadovaudamasis Taisyklių 12.3 punktu atsisakė užtikrinti tinkamą Prekės kokybę;

11.4.2. Prekės trūkumas atsirado, nors Pardavėjas bandė užtikrinti Prekės kokybę;

11.4.3. Prekės trūkumas yra esminis;

11.4.4. Pardavėjas pareiškė ar iš aplinkybių yra aišku, kad jis per protingą terminą neužtikrins tinkamos Prekės kokybės arba tai sukels didelių nepatogumų Pirkėjui.

11.5. Pirkėjas, siekdamas įgyvendinti šiame Taisyklių skyriuje nustatytas teises, privalo raštu pranešti Pardavėjui apie Prekės kokybės reikalavimų neatitiktį ne vėliau kaip per du mėnesius nuo neatitikties aptikimo dienos.

11.6. Prekės pataisymas ar pakeitimas:

11.6.1. Pardavėjas įsipareigoja užtikrinti, kad Prekė šiame Taisyklių skyriuje numatytu atveju būtų pataisyta ar pakeista nemokamai ir per protingą terminą nuo momento, kai Pirkėjas raštu informavo Pardavėją apie netinkamą Prekės kokybę.

11.7. Kainos sumažinimas ir Sutarties nutraukimas:

11.7.1. Pardavėjas įsipareigoja užtikrinti, jog Prekės kainos sumažinimas šiame Taisyklių skyriuje numatytu atveju būtu proporcingas Prekės vertės sumažėjimui, palyginti su verte, kurią Prekė turėtų, jeigu nebūtų trūkumų;

11.7.2. Pirkėjas savo teisę šiame Taisyklių skyriuje nustatytu atveju nutraukti Sutartį įgyvendina pateikdamas Pardavėjui pareiškimą, kuriame išreiškia sprendimą nutraukti Sutartį.

11.8. Pirkėjui nutraukus Sutartį:

11.8.1. Pirkėjas privalo grąžinti Pardavėjui Prekę Pardavėjo sąskaita;

11.8.2. Pardavėjas, gavęs sugrąžintą Prekę arba Pirkėjo pateiktus įrodymus, kad Prekė buvo išsiųsta, įsipareigoja ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų grąžinti Pirkėjui už Prekę sumokėtą kainą į sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas už Prekę. Jeigu Pirkėjas pageidauja, kad pinigai būtų grąžinti į kitą banko sąskaitą, jis privalo ją nurodyti savo rašytiniame prašyme.

12. INFORMACIJA APIE SUTARTIES ATSISAKYMĄ

12.1. Pirkėjas turi teisę atsisakyti Sutarties per 14 (keturiolika) dienų, nenurodydamas jokios priežasties. Sutarties atsisakymo terminas pasibaigia po keturiolikos dienų:

12.1.1. kai sudaroma Sutartis dėl Paslaugų – nuo Sutarties sudarymo dienos;

12.1.2. kai sudaroma Sutartis dėl Prekių, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna užsakytą Prekę arba: a) jeigu Pirkėjas vienu Užsakymu užsakė daugiau negu vieną Prekę ir Prekės pristatomos atskirai, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę Prekę; b) jeigu Prekė pristatoma skirtingomis partijomis arba dalimis, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę partiją ar dalį.

12.2. Jeigu Pirkėjas atsisakė Užsakymo kol Prekė dar nebuvo jam pristatyta, toks Užsakymas anuliuojamas ir Pardavėjas informuoja apie tai Pirkėją jo nurodytais kontaktais.

12.3. Norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti Sutarties, Pirkėjas turi Pardavėjui pranešti apie savo sprendimą pateikdamas nedviprasmišką pareiškimą (pvz., paštu ar elektroniniu laišku). Pirkėjas taip pat gali pasinaudoti prie Taisyklių pridedama pavyzdine atsisakymo forma (priedas), bet tai nėra privaloma. Kad būtų laikomasi atsisakymo termino, pakanka, jog Pirkėjas nusiųstų pranešimą apie tai, kad pasinaudoja savo teise atsisakyti Sutarties prieš pasibaigiant atsisakymo laikotarpiui.

12.4. Sutarties atsisakymo pasekmės:

12.4.1. Pirkėjui įgyvendinus teisę atsisakyti Sutarties, pasibaigia Šalių pareigos vykdyti Sutartį;

12.4.2. Pardavėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo Pirkėjo pranešimą apie Sutarties atsisakymą, įsipareigoja grąžinti Pirkėjui visas šio sumokėtas sumas, įskaitant Pirkėjo apmokėtas Prekių pristatymo išlaidas. Grąžindamas Pirkėjui visas sumokėtas sumas, Pardavėjas įsipareigoja naudoti tokį pat mokėjimo būdą, kokį naudojo Pirkėjas mokėdamas Pardavėjui už Prekes ir (ar) Paslaugas, nebent Pirkėjas aiškiai sutiko dėl kitokio būdo ir jeigu Pirkėjas dėl to nepatiria jokių kitų papildomų išlaidų;

12.4.3. Pardavėjas neprivalo grąžinti Pirkėjui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad Pirkėjas aiškiai pasirinko kitą negu Pardavėjo pasiūlytas pigiausias įprastinis Prekių pristatymo būdas;

12.4.4. Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol Prekės negrąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad Prekės yra išsiųstos Pardavėjui, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau;

12.4.5. Pirkėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo apie Sutarties atsisakymą pateikimo Pardavėjui dienos turi išsiųsti arba perduoti Prekes Pardavėjui. Pirkėjui tenka tik tiesioginės Prekių grąžinimo išlaidos, išskyrus atvejus, kai pagal Prekių užsakymą šias išlaidas prisiima Pardavėjas.

12.4.6. Pirkėjas, šiame Taisyklių skyriuje numatytu Prekės grąžinimo atveju, atsako tik už Prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų Prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti, tačiau grąžinama Prekė turi būti nesugadinta, originalioje tvarkingoje pakuotėje, su etiketėmis, apsauginėmis priemonėmis, pilnos komplektacijos, su visais priedais, jeigu tokie buvo pridėti prie Prekės (pavyzdžiui, instrukcija, kitais dokumentais), nepraradusi prekinės išvaizdos ar savybių, ir nenaudota;

12.4.7. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti šiame Taisyklių skyriuje nustatyta tvarka Pirkėjo grąžinamą Prekę, jeigu grąžinama Prekė neatitinka šių Taisyklių ir taikytinų teisės aktų nustatytų reikalavimų dėl Pirkėjo veiksmų, nebūtinų Prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.

12.5. Pirkėjo teisė atsisakyti Sutarties netaikoma toms Sutartims, kai toks netaikymas numatytas taikytinuose teisės aktuose, įskaitant, bet neapsiribojant, Sutartims dėl Prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių, Sutartims dėl pagal specialius Pirkėjo nurodymus gaminamų Prekių, t. y. prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į Pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą arba dėl Prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos Pirkėjo asmeninėms reikmėms, sutartims dėl greitai gendančių Prekių ar Prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas, Sutartims dėl Prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais, Sutartims dėl apgyvendinimo, prekių vežimo, automobilių nuomos, viešojo maitinimo ar laisvalaikio paslaugų, jeigu sutartyje nustatyta konkreti paslaugų teikimo data ar laikotarpis, Sutartims dėl alkoholinių gėrimų, kurių kaina nustatyta sudarant pirkimo-pardavimo sutartį ir kurie pristatomi po trisdešimt dienų nuo sutarties sudarymo, o tikroji gėrimų vertė priklauso nuo rinkos svyravimų.

12.6. Jeigu sudarius Sutartį dėl Paslaugų Pirkėjas nori, kad Paslaugos būtų pradėtos teikti nepasibaigus šiame Taisyklių skyriuje nustatytam Sutarties atsisakymo terminui, Pardavėjas gali teikti Paslaugas tik gavęs aiškų rašytinį Pirkėjo prašymą ir pripažinimą, kad, Pardavėjui visiškai įvykdžius Sutartį, Pirkėjas praranda teisę atsisakyti Sutarties.

12.7. Jei Pirkėjas atsisako Sutarties šiame Taisyklių skyriuje nustatyta tvarka, jis privalo grąžinti ir dovanas, kurios buvo suteiktos Pirkėjui dėl Prekės ir (ar) Paslaugos įsigijimo ar atitinkamos sumos sumokėjimo, jei atsisakius Sutarties pirkinys nesiekia sumos už kurią suteikta dovana.

12.8. Šiame Taisyklių skyriuje numatyta teisė atsisakyti Sutarties netaikoma Pirkėjui, kuris pagal taikytinus teisės aktus nėra laikomas vartotoju,  t. y. Pirkėjui, kuris Prekes įsigyja su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija susijusiais tikslais.

13. INTELEKTINĖS NUOSAVYBĖS TEISĖS

13.1. Visas El. prekyvietės turinys, įskaitant visus tekstus, grafiką, paveikslėlius, nuotraukas, bet kokią filmuotą ar vaizdinę medžiagą/įrašus, prekių ženklus, logotipus, kitus vaizdinius ženklus, iliustracijas, El. prekyvietės grafinį dizainą, programinį kodą ir (ar) atskiras visų minėtų objektų dalis, domenus ir kt. (toliau – Administratoriaus turinys), yra Administratoriaus ar Trečiosios šalies, suteikusios Administratoriui atitinkamą licenciją, intelektinė nuosavybė, kurią saugo Lietuvos Respublikos, Europos Sąjungos ir tarptautiniai teisės aktai, reglamentuojantys intelektinės nuosavybės teises.

13.2. Pirkėjas aiškiai supranta ir pripažįsta, jog naudodamasis El. prekyviete ir (ar) įsigydamas Prekes, jis neįgyja jokių intelektinės nuosavybės teisių į Administratoriaus turinį ir gali naudoti Administratoriaus turinį tik laikydamasis šių Taisyklių ir taikytinų teisės aktų reikalavimų. Pirkėjas gali naudoti Administratoriaus turinį tik asmeniniais ir informaciniais tikslais.

13.3. Pirkėjas, pažeidęs Administratoriaus ir (ar) Trečiųjų šalių intelektinės nuosavybės teises, privalo atlyginti dėl tokio pažeidimo patirtus nuostolius šių Taisyklių ir (ar) taikytinų teisės aktų nustatyta tvarka.

14. ATSILIEPIMAI

14.1. El. prekyvietėje skelbiami autentiški, t. y. tik pačių Pirkėjų sukurti Atsiliepimai.

14.2. Atsiliepimai paliekami Pirkėjų iniciatyva, po to, kai jie įsigijo Prekes ir (ar) Paslaugas.

14.3. Pirkėjas, įsigijęs Prekę ir (ar) Paslaugas El. prekyvietėje, jo pirkimo metu nurodytu el. paštu gauną nuorodą, kurią paspaudus galima palikti atsiliepimą. Atsiliepimą turi teisę palikti tik pirkimą atlikęs Pirkėjas.

14.4. El. prekyvietėje skelbiami tiek teigiami, tiek neigiami Pirkėjų atsiliepimai, kurie koreguojami automatiniu būdu. Atsiliepimai, kurie yra susiję su nelegalia veikla, su asmenine ar kitokia neskelbtina informacija (pavyzdžiui, el. pašto adresai, telefono numeriai, kredito kortelės informacija ar pan.), kurie yra įžeidžiantys, pažeidžiantys teisės aktų reikalavimus, viešąją tvarką ar moralės normas, kurie niekaip nėra susiję su Prekėmis ir (ar) Paslaugomis, kuriais kurstoma neapykanta, diskriminacija ar pan., yra blokuojami.

14.5. Pirkėjų Atsiliepimai prie Prekių El. prekyvietėje išdėstomi pagal jų skelbimo datą.

14.6. Už Atsiliepimus El. prekyvietėje Pirkėjams nėra atlyginama.

15. ATSAKOMYBĖ

15.1. Šalys už šiose Taisyklėse numatytų įsipareigojimų ne(į)vykdymą ar netinkamą vykdymą atsako Taisyklių ir (ar) taikytinų teisės aktų nustatyta tvarka bei privalo atlyginti kitos Šalies dėl to patirtus tiesioginius nuostolius.

15.2. Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės tais atvejais, kai Pirkėjas patiria nuostolius dėl to, jog Pirkėjas faktiškai nesusipažino su Taisyklėmis, Privatumo politika, ir (ar) kita Pirkėjui El. prekyvietėje konkrečios Prekės aprašyme pateikta informacija, nors tokią galimybę turėjo, nebent tokio atleidimo nuo atsakomybės neleidžia imperatyvios teisės normos.

15.3. Šalys neatsako už dalinį ar visišką savo įsipareigojimų neįvykdymą, jeigu įrodo, kad įsipareigojimų neįvykdė dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių.  Nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybės suprantamos ir įrodomos vadovaujantis taikytinais teisės aktais. Šalis, kuri dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių negali įvykdyti savo įsipareigojimų, privalo nedelsdama, bet ne vėliau kaip per 5 (penkias) dienas nuo šių aplinkybių atsiradimo ar paaiškėjimo dienos raštu informuoti apie tai kitą Šalį.

15.4. Administratorius yra atsakingas tik už Platformos veikimo palaikymą, tačiau Administratorius negarantuoja, jog El. prekyvietė veiks nepertraukiamai ir be trukdžių.

16. INFORMACIJOS TEIKIMAS

16.1. Bendravimas tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, įskaitant, bet neapsiribojant, pranešimai, susirašinėjimas, vyksta rašytine forma. Pranešimai išsiųsti elektroniniu paštu taip pat prilyginami rašytinės formos pranešimams.

16.2. Pranešimai, susiję su Pirkėjo Užsakymo vykdymu, yra siunčiami Pirkėjo nurodytu el. paštu ir (ar) telefonu. Pardavėjas neatsako už tai, jei Pirkėjas negauna išsiųstos informacijos ar patvirtinimo pranešimų dėl mobiliojo ryšio, interneto ryšio, el. pašto paslaugų teikėjų tinklo sutrikimų, pranešimų, patekusių į SPAM katalogą, arba dėl Pirkėjo pateiktų neteisingų duomenų.

16.3. Pirkėjas visus pranešimus, reikalavimus, prašymus ir klausimus Pardavėjui gali pateikti Pardavėjo kontaktais, nurodytais El. prekyvietėje.

17. TAISYKLIŲ PAKEITIMAS

17.1. Administratorius turi teisę bet kuriuo metu keisti ar papildyti Taisykles. Apie Taisyklių pakeitimus Pirkėjai ir Pardavėjai yra informuojami El. prekyvietėje arba Paskyroje nurodytu el. paštu, ir Taisyklių pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo Teisės aktų registre , jeigu nėra numatyta kitaip. Jeigu Pirkėjas nesutinka su Taisyklių pakeitimais, jis turėtų daugiau nesilankyti El. prekyvietėje ir (ar) neįsigyti Prekių ir (ar) Paslaugų. Jeigu Pardavėjas nesutinka su Taisyklių pakeitimais, jis turėtų daugiau nesinaudoti El. prekyviete savo Prekių ir (ar) Paslaugų pardavimui.

17.2. Aktualią ir galiojančią Taisyklių versiją visada galima rasti El. prekyvietėje. Konkrečiam Užsakymui yra taikoma ta Taisyklių redakcija, kuri galiojo konkretaus Užsakymo pateikimo metu.

18. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

18.1. El. prekyvietėje gali būti nuorodų į kitas Trečiųjų šalių valdomas interneto svetaines ir turinį. Administratorius neprisiima jokios atsakomybės už tokį Trečiųjų šalių turinį. Nuoroda iš El. prekyvietės į Trečiųjų šalių valdomas interneto svetaines ir turinį nereiškia, kad Administratorius pritaria jam ar yra kaip nors už jį atsakingas.

18.2. Taisyklėms ir Prekių ir (ar) Paslaugų įsigijimui, vadovaujantis Taisyklėmis, yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė. Bet kokie ginčai / nesutarimai, kylantys dėl šių Taisyklių ir (ar) dėl parduodamų Prekių ir (ar) Paslaugų, yra sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. 

18.3. Jeigu kuri nors Taisyklių nuostata laikoma negaliojančia pagal taikytinus teisės aktus, likusios Taisyklių nuostatos lieka toliau galioti, išskyrus atvejus, kai negaliojančios nuostatos iš esmės padaro neįmanomą likusių Taisyklių nuostatų įgyvendinimą. Jei kuri nors Taisyklių nuostata ar jos dalis būtų arba taptų negaliojančia arba nebesaistytų Šalių, Šalys geranoriškai derasi ir pakeičia ją kita formuluote, kuri kuo tiksliau atspindėtų Šalių ketinimus.

18.4. Bet kurios iš Šalių bet kuriuo metu nepareikštas reikalavimas vykdyti bet kurią Taisyklių ir (ar) taikytinų teisės aktų nuostatą neturi įtakos tokios Šalies teisei bet kuriuo metu vėliau reikalauti ją visiškai įvykdyti, vadovaujantis Taisyklių ir (ar) taikytinų teisės aktų nuostatomis, o bet kurios Šalies atsisakymas nuo bet kurios Taisyklių nuostatos pažeidimo neturi būti laikomas atsisakymu nuo bet kurio vėlesnio jos pažeidimo arba neturi būti laikomas panaikinančiu bet kurios tokios nuostatos galiojimą ar kaip nors pažeidžiančiu tokios Šalies teises pagal šias Taisykles.

18.5. Jeigu Pirkėjas turi pretenzijų Pardavėjui, jis gali išdėstyti ir pateikti jas raštu Pardavėjo kontaktais, nurodytais El. prekyvietėje. Pardavėjas į tokias Pirkėjo pretenzijas įsipareigoja atsakyti per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Pirkėjo kreipimosi gavimo dienos. Pirkėjas, kuris yra vartotojas (kaip jis suprantamas pagal taikytinus teisės aktus), taip pat turite teisę ginčą spręsti kreipdamasis į Lietuvos Respublikos valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuvos Respublika, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. +37052626751, interneto svetainė www.vvtat.lt), arba į jos teritorinius padalinius, ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LT.

*********************************************************************************************************************************

PAVYZDINĖ NUOTOLINĖS SUTARTIES ATSISAKYMO FORMA

Užpildykite ir grąžinkite šią formą tik tuo atveju, jei norite atsisakyti sutarties: 

[Įrašyti Pardavėjo pavadinimą], registruotos buveinės adresas [įrašyti adresą], juridinio asmens kodas [įrašyti kodą], el. paštas [įrašyti] tel. [įrašyti].

Aš pranešu, kad atsisakau prekių pirkimo – pardavimo sutarties: [įrašyti]

Užsakymo numeris ir  data: [įrašyti]

Vartotojo vardas, pavardė: [įrašyti]

Vartotojo adresas el. paštas, telefono numeris: [įrašyti]

Vartotojo parašas: [įrašyti]

Data: [įrašyti]

Loading...